Lions doneren €2.500 aan Present

7 december 2021

Op maandag 6 december overhandigde Lionsclub IJsselmonde de opbrengst van de jaarlijkse wijnproeverij aan Stichting Present. We ontvingen een symbolische cheque van maar liefst €2.500 uit handen van Co van Hengel van Lionsclub IJsselmonde. Hij deed dat mede namens Lammert Wiegmink, eigenaar van De Wijn Goeroe, met wie de Lions hun wijnproeverij nu al zeven jaar organiseren. Lionsclub IJsselmonde dankt alle deelnemers aan de proeverij. Door hun bestellingen kon dit prachtige resultaat worden bereikt. Co van Hengel: “En laten we Lammert Wiegmink niet vergeten. Hij heeft ons niet alleen prachtige wijnen geschonken, maar ook een flinke bijdrage aan het goede doel. Een gepassioneerde wijnkenner met het hart op de goede plek.” Het motto van Lionsclubs wereldwijd is: Lions helpen! Dat kan fysieke hulp zijn, maar soms is er gewoon ergens geld nodig om een goed doel te realiseren. Maatschappelijke betrokkenheid dus in praktische zin, helpen waar dat nodig is. Wat Lions bindt, is dat ze graag de handen uit de mouwen steken en dat zagen we afgelopen maand ook weer bij een intensief tuinproject. Present is heel dankbaar voor alle praktische en financiële inzet van de Lions.