Lustrum-editie AH Goedzak-actie

9 november 2019

Van 11 t/m 24 november organiseren wij voor het 5e jaar op rij een ‘Goedzak-actie’ in samenwerking met Albert Heijn Carnisse Veste, Albert Heijn Middenbaan en Albert Heijn Hof van Portland. Goed, deugdelijk tweedehands speelgoed kan in de filialen worden ingeleverd en vrijwilligers van Present gaan ermee aan de slag. Ophalen, uitzoeken, controleren en sorteren in de loods die voor ons beschikbaar wordt gesteld door Schildersbedrijf Nieuwe Waterweg bv. De komende weken is het daar dus een drukte van belang! De flexvrijwilligers van Present zetten zich ieder jaar graag in voor dit project. Omdat het prachtig is om jaarlijks zo’n 1500 kinderen die in beeld zijn bij ruim 20 maatschappelijke organisaties in Barendrecht en de regio te verblijden met een mooi pakje in de decembermaand. Dus heeft u nog speelgoed liggen? Lever het in bij bovengenoemde filialen en het komt goed terecht!