Marit was Jong Present

11 maart 2024

Een half jaar lang was Marit Leeuwenburgh trainee Jong Present bij onze stichting. Als MDT-stagiair ging zij als vrijwilliger aan de slag in allerlei projecten en werkte aan persoonlijke doelen. Op 4 maart kreeg zij haar officiële MDT-certificaat van bestuurslid Ria Samsom, die haar de afgelopen maanden begeleid heeft. Marit vertelde dat zij haar traineeship als waardevolle invulling van haar zoektocht naar een plaats in de maatschappij ervaren heeft. Op onze site vertelt zij over haar belevenissen. Marit is zo enthousiast over Present, dat ze, naast haar werk bij de Gemeente Rotterdam, vrijwilliger bij ons blijft! Wil jij ook Jong Present zijn? Een traineeship is een periode van minimaal 80 uur waarin jij aan de slag gaat, binnen stichting Present, met doelen waar jij aan wilt werken. Persoonlijke groei, behulpzaamheid en energie staan bij ons centraal. Je bent van harte welkom om een unieke ervaring op te doen! Kijk op www.jongpresent.nl/ voor de mogelijkheden.