Pia is 10 jaar coördinator in Barendrecht

8 april 2019

Op 1 april was het 10 jaar geleden dat coördinator Pia van Dalen in dienst kwam bij Present Barendrecht. Tijdens de after party van de Veranderdag werd Pia in het zonnetje gezet. Voorzitter Petra Teunissen verraste Pia met een mooie speech en daarna was er taart en werd er een boek met bijdragen van de vaste vrijwilligers, het bestuur en de ambassadeurs aangeboden. Pia bouwt als coördinator al 10 jaar bruggen tussen mensen en organisaties en doet dat met zoveel passie en enthousiasme dat er de afgelopen jaren al heel wat mensen zich als vrijwilliger via Present hebben ingezet voor een plaatsgenoot in nood. We hopen dat Pia zich nog lang voor Present en de Barendrechtse gemeenschap zal blijven inzetten.

Foto: Arco van der Lee