Present & Lions Club IJsselmonde bij William Vat

17 mei 2024

William Vat ging donderdagavond 16 mei bij Exxact Barendrecht live in gesprek met Paul Casteleijn van Lionsclub IJsselmonde en Desirée de Bruin van Present over hun prettige samenwerking. De serviceclub en Present pakken ieder jaar samen diverse maatschappelijke projecten op. Het motto van de Lions is ”Samen Werken, Samen Dienen” en dat past uitstekend bij de visie van Present. Er wordt nu hard gewerkt aan de voorbereiding van een diner- en muziekfeest op 8 juni 2024 voor honderd mensen met een beperking en hun begeleiders. Veel cliënten van o.a. ASVZ, Stichting De Overburen en Stichting Zuidwester kijken al reikhalzend uit naar dit vrolijke evenement bij Paul Casteleijn op de Noldijk. Op de agenda staat ook een gezellige fietstocht door de mooie omgeving van IJsselmonde op zaterdag 28 september. In september komen Paul en Desirée terug bij William om te vertellen hoe je je kunt aanmelden voor de fietstocht. Je kunt de uitzending hier terugluisteren.