Secretaris Cees van den Berg geridderd!

1 mei 2018

Met trots kunnen wij melden dat onze secretaris Cees van den Berg (uiterst rechts op de foto) op donderdag 26 april geridderd is vanwege zijn jarenlange inzet als vrijwilliger voor vele organisaties, waaronder Present Barendrecht. Hij gaat vanaf nu als Lid in de Orde van Oranje Nassau door het leven. Cees was van te voren niet op de hoogte van het feit dat hij onderscheiden zou worden en zijn verrassing was dan ook groot toen hij, na onder valse voorwendselen naar Theater het Kruispunt te zijn gelokt, in de gaten kreeg dat hij één van de drie mensen was die een onderscheiding zou ontvangen uit handen van Burgemeester Jan van Belzen. Tijdens een feestelijke bijeenkomst ontving Cees zijn onderscheiding, tegelijkertijd met Eke Jippes-Westerhoff en Mees Hoogerwerf. Beiden ook geen onbekenden voor Present Barendrecht.  Wij feliciteren Cees en zijn gezin en de families Jippes en Hoogerwerf van harte met de onderscheidingen. Het was een voorrecht om van het opspelden hiervan getuige te zijn geweest.