Wijnproeven met de Rotary

1 november 2023

Op vrijdag 17 november a.s. van 19.00 – 21.30 uur organiseert de wijnéquipe van Rotary Club Barendrecht haar jaarlijkse wijn- en spijsproeverij. Gasten zijn welkom bij Volvo Mobility Centre op Lübeck 11 in Barendrecht. De wijnselectie met circa 40 wijnen is samengesteld door Olaf de Ridder (De Ridder wijn, bier & lekkernijen, Gastrovino Barendrecht) samen met Marco Rensma (wijnimport La Grand’Halte) en Johan Hamerpagt (Jovino Import). Zij zullen de wijnen laten proeven en desgewenst toelichten. Er zijn ook hartige lekkernijen te proeven. De proeverij is gratis, maar gasten die wijn bestellen, dragen bij aan de projecten van de Rotary, die de lokale gemeenschap ten goede komen, in het bijzonder voor mensen in een kwetsbare positie. Een belangrijk deel van de opbrengst van deze proeverij wordt gedoneerd aan Hospice De Reiziger en ook Stichting Present krijgt een deel. U kunt zich, voor 12 november, online aanmelden via dit formulier(https://forms.rotaryclubbarendrecht.nl/view.php?id=15505) of telefonisch bij Olaf de Ridder: 0180-471959. Bent u verhinderd, maar wilt u wel wijn kopen en goede doelen steunen? Stuur dan een mailtje naar desiree.de.bruin@presentbarendrecht.nl en u krijgt de bestellijst.