Wijnproeverij voor Present

23 oktober 2021

Op maandagavond 8 november 2021 organiseert Lionsclub IJsselmonde na een onderbreking van een jaar weer dejaarlijkse wijnproeverij op vertrouwde locatie. Vanaf 19.00 uur bent u van harte welkom in het unieke wijnpakhuis van De Wijn Goeroe aan de Schuttevaerweg 23 in Rotterdam (Spaanse Polder). Lammert Wiegmink, gepassioneerd wijnkenner, staat garant voor een aangename en leerzame avond en fantastische wijnen met een zeer aantrekkelijke prijs/kwaliteitsverhouding. Tijdens de proeverij maakt u kennis met een grote diversiteit aan duurzaam geproduceerde witte en rode wijnen uit Europa en Zuid-Afrika. Tijdens de proeverij gelden mooie aanbiedingen voor alle gepresenteerde wijnen. Heel fijn: de opbrengst dit jaar gaat naar Stichting Present Barendrecht!

Aanmelden voor deze wijnproeverij kan via e-mail: alfred@koolcc.nl of bel Alfred Kool: 06-53 211 222. Inschrijfgeld bedraagt €12,50 per persoon inclusief passende hapjes die het smaak- en geurvermogen niet aantasten. De Wijn Goeroe is verplicht de QR-code in uw CoronaCheck-app te controleren.