Wil jij vrijwilliger voor 1 dag zijn?

5 juni 2024

Present was zaterdag 1 juni aanwezig op de BarendrechtseVrijwilligersmarkt met de slogan: ‘Wil jij vrijwilliger voor 1 dag zijn?’ Ria, Susan, Ada en Petra hadden mooie gesprekken met bezoekers die zich kwamen oriënteren. Zowel senioren, die op zoek zijn naar een zinvolle invulling van hun pensioen, als jongeren konden we interesseren voor het werk van Present. Bij Present kun je namelijk in één dag het verschil maken voor een dorpsgenoot en ontdekken waar jouw talenten liggen. We verwezen sommige bezoekers naar andere maatschappelijke organisaties, die meer structureel vrijwilligerswerk aanbieden. En natuurlijk deelen we onze ‘mascottes’ uit: vrolijke badeendjes. Want vrijwilligerswerk doe je niet in je eend(t)je. Kon je niet naar de markt komen en wil je toch meer weten over Present? Hier vind je ons aanbod op onze website.