Comfortabel presentje: stoelen uit de Trouwzaal

Via de Barendrechtse Uitdaging kreeg Corina Grinwis van Humanitas stoelen uit de trouwzaal van de gemeenteaangeboden. Daar was ze heel blij mee, maar hoe kwamen die stoelen vanuit het gemeentehuis aan de Binnenlandse Baan op de dagbesteding op de Bachlaan terecht? Corina belde naar Present en John Dik van het OT bood onze aanhanger aan. En dat niet alleen: samen met vrijwilliger Annemarie haalde Johan de stoelen op en kwam ze keurig brengen bij Humanitas. Voor het sjouwwerk konden de Presenters een beroep doen op de Humanitas-deelnemers Leon en Michel. Als dank krijgen de vrijwilligers van Present binnenkort een smakelijke verrassing. Wat is het mooi dat de Barendrechtsemaatschappelijke organisaties elkaar zo goed weten te vinden!