Complimentjes van De Overburen

Op Nationale Complimentendag, woensdag 1 maart, deelden zes deelnemers van Stichting De Overburen vrolijke smiley’s uit aan het winkelende publiek in Barendrecht. De deelnemers hadden de lachende gezichtjes allemaal met de hand uitgeprikt. Klanten van de Jumbo reageerden blij verrast op de felgekleurde smileys met daarop de uitdagende vraag: ‘Wie geef jij een compliment?’ Ook op de Middenbaan kregen shoppers zo’n teken van waardering. Heel leuk: Mooi Zo Home & Living bood de groep en begeleidster Mariëlle spontaan koffie en warme chocolademelk aan. Zo kregen de deelnemers de complimenten weer terug, erg vriendelijk! Een complimentje geven: het klinkt zo vanzelfsprekend, maar we doen in het in het gewone leven nog te weinig. Deze vrolijke actie werd voorbereid en begeleid door De Overburen en drie vrijwilligers van Stichting Present om te laten zien hoe belangrijk positieve aandacht is.