Verhalen

Een warme kerstmorgen met DNV

In hun dagelijks werk zijn de medewerkers van DNV bezig met certificering en kwaliteitsverbetering, maar op vrijdag 15 december zetten zij heel andere talenten in. Ruim 100 medewerkers startten hun speciale kerstviering met een bijeenkomst in het kantoor aan de Zwolseweg, waarna zij op weg gingen naar tien verschillende adressen. Present organiseerde, in nauw overleg met DNV, tien verschillende activiteiten met ouderen, mensen met een beperking en kwetsbare jongeren. Zo begeleidden zij een spannende kerstspeurtocht voor cliënten van De Overburen. Bij het eindpunt trakteerden ‘Jozef en Maria’ op beschuit met muisjes. Andere vrijwilligers maakten kerststukjes, deden spelletjes, knapten tuinmeubilair op of bakten poffertjes. Ook 21 Presenters waren actief als groepenbegeleider. De foto’s van Marja Huizer laten zien hoeveel plezier de zeer gemotiveerde vrijwilligers brachten én ook zelf hadden. In de middag vervolgden de DNV-medewerkers hun eigen programma met lunch, feest en overnachting. Dit was een kerstfeest om nooit te vergeten en een lichtend voorbeeld van maatschappelijk verantwoord ondernemen!