Verhalen

Extra handen voor Distinto

Distinto start binnenkort met een tweede groep dagopvang voor kinderen die niet naar school kunnen. Deze opvang aan de Dennenhout gaat Learn2Do heten. Dat betekent veel werk voor de medewerkers: herinrichting, aanschaf van extra schoolmeubilair, verhuizing van meubilair en afvoer van oud materiaal. Huiscoördinator Monica Pors vroeg of Present vrijwilligers beschikbaar had én een aanhanger om goederen naar Stockholm 10 te verhuizen. Dat kon! Vrijwilligers Jannette en John hebben eerst het tuinhuisje van Distinto afgeverfd waar de vrijwilligers op de Veranderdag al aan begonnen waren. Daarna kregen ze hulp van Annemarie om het meubilair te verhuizen en restmateriaal naar het afvalaanbiedstation te brengen. Zo kunnen alle kinderen van Distinto op een fijne plek verblijven!