Verhalen

Gezellig klussen bij Humanitas

Een dag om nooit te vergeten. Dat vonden de medewerkers van woonstichting Patrimonium die zich begin november met Present hebben ingezet bij Humanitas-DMH op de locatie Bachlaan. De dag begon al feestelijk, want Jennifer van Patrimonium had voor honderd mensen een lekkere traktatie meegenomen. Daarna gingen zeven medewerkers van Patrimonium aan de slag met drie Presenters onder begeleiding van teamleidster Corina Grinwis. De rustruimte zag eruit als nieuw na een ochtendje verven. Deelnemer Pepijn van Humanitas hielp om attributen op te hangen in de sportruimte. Deelnemers Michael en Leon sjouwden mee bij het opruimen in de garage: na vier ritjes naar de stort was de garage eindelijk leeg. Tot slot werd de entree netjes onkruidvrij gemaakt. Tijdens het werk werd er volop gekletst en plezier gemaakt met elkaar. Alle vrijwilligers kregen een mooi zelfgemaakt kaarsje mee als bedankje. Maar het grootste compliment kregen de vrijwilligers bij het afscheid. De deelnemers van Humanitas vroegen: “Wanneer komen we weer bij elkaar, want het was zó gezellig!”