Gezellig uitstapje naar De Kleine Duiker

Een groot deel van de fractie van de EVB heeft zich op zaterdag 8 oktober ingezet om Barendrechtse ouderen een gezellige morgen te bezorgen. Zij haalden de gasten persoonlijk thuis op en brachten hen naar De Kleine Duiker, waar zij werden ontvangen door de coördinatoren van Stichting Present. Beheerder Berdien van Everdingen gaf een interessante rondleiding over de recreatieboerderij. Een wandeling door de zonnige tuinen en langs de vele dieren riep bij de ouderen herinneringen op aan het platteland van hun jeugd. Bij de koffie met heerlijke appeltaart en boterkoek, gebakken door vrijwilligers van Humanitas, werd gezellig gepraat over heden en verleden. Na afloop brachten de hartelijke vrijwilligers van de EVB de ouderen weer thuis. Het was een fijne morgen, met dank aan de EVB, de ouderenadviseurs van KijkopWelzijn en De Kleine Duiker.