Heel Barendrecht op de fiets

Met een stralende zon en een heerlijk briesje was het zaterdag 10 juni uitgelezen weer voor een fietstocht. De tiende editie van de Lionsclub IJsselmonde trok dan ook veel sportieve en recreatieve fietsers. De jongste deelnemer was een jaar en de oudste tachtig-plus. Onder het motto ‘Heel Barendrecht fietst’ maakten zij een mooie tocht vanaf Ikea door het lentelandschap van Zuid-Holland. De racefietsers maakten sportieve tochten van meer dan tachtig kilometer. Bij het kerkje van Kijfhoek stond Present klaar met koffie, thee, koele drankjes, koek en vers fruit. Onderweg en bij de ‘finish’ in de tuin van Paul Casteleijn aan de Noldijk werden nieuwe contacten gemaakt en oude vriendschappen aangehaald. De opbrengst van deze mooie dag komt helemaal ten goede aan het mooie werk van Hospice de Reiziger en Present Barendrecht. Veel dank aan de heren en dames van Lionsclub IJsselmonde!