Verhalen

Inpakken is een feest

Er zijn veel kinderen die geen Sinterklaascadeautjes krijgen, omdat het gezin financieel krap zit. De medewerkers van Delta Makelaars maken deze kinderen graag blij en gaan op 1 december gezinnen verrassen met een mooi cadeaupakket. Om deze actie te organiseren, werkt Delta Makelaars samen met Stichting Present in Ridderkerk en Barendrecht en leerlingen van het Farel College. Afgelopen maandag zijn de cliënten van stichting de Overburen al begonnen met het inpakken van de cadeaus. Dat doen ze zo rap, dat de begeleiding van de Present-vrijwilligers amper nodig is. Martine van Everdingen (Pameijer en Buurtcirkel Barendrecht) en Kim Schop (Buurtcirkel Ridderkerk) regelden strooigoed en lekkernijen. Daarmee vulden ze de door Pameijer geschonken tasjes met relatiegeschenkjes. De gezinnen krijgen ook chocomelk en mandarijnen die gesponsord worden door Boons. Kortom: heel veel lieve mensen zijn aan de slag met de voorbereidingen om er een geweldig kinderfeest van te maken op 1 december! Wie al die vrijwilligers zijn, kan je binnenkort zien, want Present-stagiair Florian maakt van alle stappen opnames voor zijn filmpje over de Sintactie in het kader van zijn stage.