Jongeren Maranathakerk zijn present

Begin februari bezochten algemeen coördinator Desirée en projectcoördinator Winia de jongeren van de Maranathakerkop uitnodiging van onze ambassadeur, ds. Herman Scheffer. Zij vertelden over het werk van Present en over de Veranderdag. Het was geweldig om te horen hoe de jongeren elk hun eigen talenten wisten te benoemen. Ze bedachten ook direct hoe ze hun talenten konden inzetten tijdens een passende activiteit op de Veranderdag. Sommige jeugdleden hadden eerder al meegedaan met de Diacodoe en vertelden daar enthousiast over. Het resultaat: spontaan schreven elfjeugdleden zich in voor de Veranderdag op 23 maart! Het Operationeel Team is hard aan het werk om voor deze jongeren, hun begeleiders en bijna honderd volwassenen allerlei zinvolle projecten te organiseren zodat ieders talent tot zijn recht komt.