Verhalen

Lions en Present trakteren mensen met beperkingop een muziekfeest

Op zaterdag 8 juni werden een kleine honderd mensen met een beperking en hun begeleiders feestelijk onthaald op een speciaal voor hen georganiseerd diner- en muziekfeest. Lionsclub IJsselmonde en Stichting Present sloegen de handen ineen en bezorgden hun gasten een onvergetelijke middag. De cliënten van o.a. ASVZ, Stichting De Overburen, Humanitas en Stichting Zuidwester keken al weken reikhalzend uit naar dit vrolijke evenement. Het feest vond plaats op Natuurgoed Ziedewij, het terrein van hovenier Paul Casteleijn aan de Noldijk, waar alle faciliteiten belangeloos ter beschikking stonden. De vele vrijwilligers van Present en de Lions zorgden ervoor dat het de gasten aan niets ontbrak. Zij verzorgden heerlijke pizza’s, verse smoothies en een grandioos dessert met poffertjes en ijs. Een zingende DJ. zorgde voor de sfeer en met de muziek-bingo konden mooie prijzen worden gewonnen. Het weer liet zich gelukkig ook van zijn beste kant zien. Als herinnering aan het fijne muziekfeest kon iedereen een portretfoto laten maken in een heuse photobooth. Op deze video zie je hoe gezellig het was en hoe mooi de locatie versierd was.

De Lions en Present pakken ieder jaar samen diverse maatschappelijke projecten op. Het motto van de Lions is ”Samen Werken, Samen Dienen” en dat past uitstekend bij de visie van Present. Kortom: “We zijn er voor elkaar”.

Het evenement werd mede mogelijk gemaakt door sympathieke sponsoring van Hanos, Albert Heijn, Boon’sMarkt, de Weijpoort, Claudius, De WijnGoeroe, Burito, Sas, Rabobank en het donatiefonds Deltaport.

www.ijsselmonde.lions.nl