‘Mag ik u een dikke knuffel geven?’

‘Ik ben zó blij met mijn nieuwe kamer!’, juichte het meisje. ‘Mag ik u een dikke knuffel geven?’ Dat mag! En ze schreef spontaan een bedankje op haar krijtbord voor de vrijwilligers die haar kamer omgetoverd hadden tot een fijne plek. Een mooier compliment konden onze vrijwilligers Dick, Poulien en Johan niet krijgen. Moeder had een zeer moeilijke periode achter de rug. Ze krabbelt op, maar heeft geen netwerk en de handjes van Present waren zeer welkom om de woning leefbaarder te maken en waar ook vriendinnetjes kunnen komen spelen. Als extra verrassing kreeg het meisje voor haar aanstaande verjaardag een cadeautje van Natalie Plompen, eigenaresse van Beauty NStyling: leuke haaraccessoires in haar lievelingskleur. Bovendien mag ze op de dag van haar feestje haar haren komen laten doen in de kapsalon! Gejuich en nóg een dansje door haar opgeknapte kamer!