Verhalen

Patrimonium aan de slag in de Oranjespeeltuin

Medewerkers van Woonstichting Patrimonium hebben maandag 18 maart geholpen om de Oranjespeeltuin klaar te maken voor het nieuwe seizoen. Zij werden ontvangen door bestuurslid Elle van Meurs die uitlegde hoe zij de speeltuin nog inclusiever en groener wil maken. Met zijn tienen zetten de collega’s vervolgens picknicktafels in elkaar, lakten een parkbank, zorgden dat de groene tunnel weer begaanbaar werd en beitsten de veranda van het tuinhuis. Ook Present-stagiair Quinten was van de partij en sjouwde onder andere karrevrachten vol blad uit de borders. Het zonnetje hielp een handje mee en dan gaat zo’n ochtend samenwerken in de buitenlucht supersnel voorbij. Na een gezellige lunch vertrokken de collega’s voldaan weer naar het kantoor. Oranjetuin-voorzitter René Dijkers bedankte de medewerkers voor al die helpende handen, want nu ligt de speeltuin er uitnodigend bij voor de spelende kinderen en andere bezoekers.