PiPa, Present en Van Huizen

Dit voorjaar bestaat Stichting PiPa tien jaar. Anneke & Roy Westerkamp van PiPa geven kinderen een liefdevol thuis en een plek waar ze gezien worden. Prachtig werk! Vrijwilligers van Present komen dan ook regelmatig een handje helpen zodat de PiPa-boerderij op de Middeldijk zo’n fijne plek blijft. Onlangs kregen we een vraag van PiPa die we niet zelf konden oplossen. Een grote boom was tegen de schuur aangevallen en die moest veilig verwijderd worden. Dat gaat niet zonder professioneel materieel. Projectcoördinator John van Present belde daarvoor de toppers van Van Huizen Groenvoorziening en Drainage. Van Huizen kwam naar de Middeldijk en heeft met behulp van een kraan de boom opgetild en op een veilige plek gelegd, waar de stam vervolgens in kleinere stukken is gezaagd. Applaus voor deze maatschappelijk betrokken ondernemer!