Verhalen

Present op ‘Pannekoekendag’

Dit vrolijke filmpje hadden jullie nog tegoed van ons: de geweldige Pannekoekendag die Present vierde met leerlingen van De Zeppelin. De leerlingen van groep acht vertrokken goedgemutst naar de overkant van hun school, het zorgcentrum De Elf Ranken. Geholpen door ervaren Presenters bakten ze daar grote stapels pannekoeken. Wat was het gezellig om samen met bewoners van De Elf Ranken te genieten van hun eigen baksels en vooral van de kennismaking met elkaar. De samenwerking smaakte naar meer, dus binnenkort gaat Present met De Zeppelin in gesprek om te kijken met welke projecten we elkaar kunnen versterken.

Pannekoekendag vieren we begin maart. Het idee is dat de ronde, goudbruine pannenkoeken de zon voorstellen. Dat helpt ons eraan te herinneren dat de dagen langer worden na de donkere wintermaanden en ook dat we een zonnetje voor elkaar kunnen zijn.

Omdat we wel van een beetje uitdaging houden, zoeken we voor volgend jaar bakkers die kunststukjes kunnen maken zoals op dit filmpje… https://fb.watch/qCA4EfI47S/