Ruimte maken in Heerjansdam

Present is blij met twee nieuwe ‘Presenters’ in het flexteam. Dick Markwat en Jan Polder kregen op de Veranderdag de smaak te pakken en gingen nu enthousiast aan de slag in Heerjansdam, op verzoek van Woningbouw Vereniging Heerjansdam. Ze hebben waanzinnig hard gewerkt om met twee ervaren Presenters een woning leeg te ruimen van een mevrouw zonder netwerk en zonder financiële middelen.Eerder hadden twee vrouwelijke vrijwilligers van het Opruimgezelschap mevrouw al geholpen met het uitzoeken en inpakken van haar bezittingen omdat mevrouw door alle zorgen niet meer overzag waar ze moest beginnen. Samen hadden zij letterlijk ruimte gemaakt, zodat de vier heren nu de woning netjes leeg konden opleveren. Present voerde ook spullen af naar de kringloopwinkel en het afvalstation.Mevrouw was heel dankbaar en zei dat ze het zonder onze hulp niet gered had.