Verhalen

Samen aan tafel met Present

Op zaterdag 3 juni genoten een kleine honderd Barendrechters van de ‘verjaardagslunch’ van Stichting Present. De vrijwilligers van Present zorgen voor het eten en een warm welkom. Er was soep, fruit en verse broodjes. Een gast uit Afghanistan trakteerde op heerlijke hapjes. Isis Erkamp speelde prachtig op de piano en er was een verrassingsoptreden van zangeres uit Oekraïne. De gasten dekten zelf hun tafel zo leuk en origineel mogelijk en namen borden, bestek en bekers daarvoor mee van huis. Iedereen had er veel werk van gemaakt. De dames van ‘Koffie & De Krant’ hadden hun tafel het leukste versierd. Zij kunnen binnenkort samen weer gaan lunchen: bij SMAAK. Ook het echtpaar Van Raamsdonk won een lunchbon van SMAAK. Marjolijn Moerkerken Martin van der Mark van makelaarskantoor MoerkerkenvanderMark zorgden voor een presentje voor de gasten.

Present kijkt terug op een fijne, verbindende maaltijd. Aan de lange tafels werden mooie gesprekken gevoerd en we konden laten zien hoe blij je wordt als je actief bent voor een ander. Een prachtig verjaardagsfeestje! Veel dank aan Portus Groene Hart voor de gastvrijheid en conciërge Nico voor zijn ondersteuning.