Schilderen én schilderen: een creatieve match

Op het Barendrechts Maatschappelijk Business Event in oktober maakten Kunst Creatief Barendrecht en Stichting Present een geweldige afspraak. Vrijwilligers van het flexteam van Present hebben souterrain en het kantoor van KCB geschilderd. Inge Flohr van KCB is heel blij met het resultaat: “The Wall of Fame is nu klaar om de voorgaande bestuursleden een plekje te geven. Deze kunstwerken worden op 2 juni onthuld waarna ze een mooi plekje krijgen in het kantoor van KCB.” Als tegenprestatie voor hun inzet met de verfrollers levert KCB op een later tijdstip een creatieve bijdrage aan de Presenters. De match is een van de mooie resultaten van de ‘maatschappelijke beursvloer’ van De Barendrechtse Uitdaging.