Verhalen

SGP-CU zet zich in voor Distinto

De opvanglocatie van jeugdhulporganisatie Distinto aan het Dennenhout is omringd door een mooie tuin. Zomers heerlijk groen, maar dat betekent aan het eind van het jaar een klus om hem winterklaar te maken. Gelukkig waren zeven raads-, fractie- en bestuursleden van SGP-ChristenUnie en twee vrijwilligers van Stichting Present al voor het vijfde jaar bereid om de handen uit de mouwen te steken. En, het is inmiddels traditie, het regende weer pijpenstelen! Toch gingen ze dapper aan de slag om bomen te snoeien, takken op te ruimen en heggen te knippen. Jongste medewerker Wietse werd assistent van Presenter John en heeft veel werk verzet! Tussendoor warmden ze op met koffie en verse oliebollen, een traktatie van Distinto-manager Monica Pors. Daar wilden de vrijwilligers ook wel een traditie van maken! Er zijn al plannen gemaakt om volgend jaar terug te komen en daar is Distinto erg dankbaar voor, want door deze extra handen zag de tuin er weer tiptop uit.