Verhalen

Stagiairs zijn superhelden

Deelnemers van De Overburen zouden op woensdag 29 maartin het park een kabouterspel gaan spelen met leerlingen van CBS De Hoeksteen. Helaas waren de weersvoorspellingen zo slecht, dat alle kabouters thuisbleven. Daarom maakte Present andere vrolijke plannen en nam stagiaires Arnaud en Annelies Hollemans mee naar De Overburen. Samen met de deelnemers hebben de stagiaires paddenstoelen-cupcakes gebakken. Dat rode gebak met witte stippen paste prachtig in het sprookjesachtige Disneythema waar De Overburen nu mee bezig zijn. De begeleiders van De Overburen gaven de jonge vrijwilligers een dikke pluim voor hun flexibiliteit, geduld en aandacht! De stagiaires hebben ook op de Veranderdag al laten zien dat zij konden ‘toveren’. Wil jij volgend schooljaar ook een maatschappelijke stage lopen bij Present? Meld je dan tijdig aan bij onze coördinator Desiree, dan zoekt zij een taak die goed bij jouw talenten past.