Wandelaars zijn present

Op vrijdag 23 september gingen ruim 40 bewoners van verpleeghuis Laurens – De Elf Ranken op pad voor een wandeling door de wijk Carnisselande. Ook 9 vrijwilligers van Stichting Present gingen mee als begeleider en/of rolstoelduwer. De wandeling was georganiseerd door Laurens in het teken van ‘Meer bewegen voor ouderen’. De optocht van ruim 80 personen had onderweg veel bekijks van buurtbewoners, fietsers en automobilisten. De bewoners werden aan het einde van wandeling binnengehaald met vrolijke muziek van draaiorgel ‘De Drie Kruiken’. In de tuin van het verpleeghuis smulden zij van versgebakken wentelteefjes én ook lag er voor alle bewoners een medaille klaar voor de behaalde prestatie. Alle begeleiders ontvingen een mooie roos als bedankje voor hun inzet.