Verhalen

Welkom aan tafel bij Present!

Op zaterdag 3 juni organiseert Stichting Present een vrolijke verjaardagslunch ter gelegenheid van haar vijftienjarige bestaan. Honderdvijftig gasten zijn vanaf 11 uur welkom voor een gratis lunch in het schoolgebouw van Portus Groene Hart. De vrijwilligers van Present zorgen voor het eten en een warm welkom. Deelnemers dekken zelf hun tafel zo leuk en origineel mogelijk en nemen alles (borden, bestek en bekers) daarvoor mee van huis. Deelnemers die de mooiste tafel hebben, krijgen een heerlijke prijs: een lunchbon voor vier personen bij SMAAK op de Arnhemseweg!

Present trakteert Barendrecht op deze lunch om te laten zien hoe blij je wordt als je actief bent voor een ander. We hopen dat dorpsgenoten aan deze ‘langste tafel van Barendrecht’ kennismaken en mooie gesprekken voeren. Kom jij met je vrienden, familie, collega’s of sportteam lunchen bij Present? Meld je dan voor 28 mei aan door een mail te sturen met vermelding van het aantal deelnemers en eventuele dieetwensen naar karin.erkamp@presentbarendrecht.nl.