Zet je in via Present

Praktische klus

Lekker praktisch bezig en een dag(deel) je handen uit de mouwen steken voor een ander. Via Present doe je werk dat jou goed afgaat, maar dat een ander helaas niet of niet meer goed kan. Je gaat klussen bij iemand zonder netwerk. Iemand die contacten in de buurt mist, een slechte gezondheid heeft en te weinig geld om zelf het probleem in huis of tuin op te lossen.

Bijvoorbeeld:

Schilderen van een verwaarloosde woning

De afgebladderde woonkamer van een bejaarde mevrouw schilderen. Zodat ze weer bezoek durft te ontvangen.

Schoonmaken en opruimen

Een rommelig huis opruimen van een voormalig verslaafde die zelf niet meer weet waar te beginnen. Samen creëer je letterlijk ruimte in zijn leven.

Opknappen van een verwilderde tuin

Samen een tuin opknappen van een alleenstaande moeder met jonge kinderen bij wie de zorgen boven het hoofd groeien. Met je groep zorg je voor een fijne en veilige plek voor het gezin.

Hoe dan?!

We maken het jou en je groep zo eenvoudig mogelijk. Wij kijken naar je wensen, talenten en je beschikbaarheid. We zorgen voor een goede match en bereiden de dag met je voor. Alle materialen liggen klaar als je begint. Present helpt je helpen.

Het helpt

Wat je ook doet, het helpt altijd. Doorgaans geeft jouw inzet de hulpontvanger letterlijk ruimte in zijn of haar leven. Je biedt perspectief. Jullie kunnen daarna terugkijken op een welbestede dag. Je inzetten via Present is altijd zinvol. En ook nog eens gezellig.

Wil jij je inzetten voor een ander?

Graag vertellen we je meer over manieren waarop je kunt helpen. Meld je nu aan of laat ons contact met je opnemen als je eerst meer informatie wilt.