Elvis avond met medewerking van Present

31 januari 2024

Op vrijdag 11 januari was er een fantastische show met ELVIS: The Multimedia Experience. De 220 theaterstoelen waren bezet met gasten die een fantastische avond hadden beleefd. Bijzonder was dat de helft van de theaterstoelen gesponsord werden door een aantal Ridderkerkse bedrijven en instellingen, voor inwoners van Ridderkerk, die normaal gesproken vanwege uiteenlopende redenen niet in staat zijn om een kaartje te kopen of niet snel het huis uitkomen. Stichting Present Ridderkerk nam namens deze Ridderkerkse bedrijven en instellingen de coördinatie op zich om deze Ridderkerkse inwoners naar het theater te brengen.

Op de avond zelf werd een inwoner, die aangewezen is op hulp van derden, door Stichting Present Ridderkerk, in het zonnetje gezet en kreeg een nieuw bed gesponsord. Hartverwarmend om dit soort goede daden te zien.

Zaterdagavond 12 januari ging het dak van het theater er echt helemaal af tijdens ELVIS: We’re getting the band back together. Drie Elvis Tribute Artists; Steven Pitman, Arron Walker en Moses Snow Music werden deze avond bijgestaan door een zevenkoppige band en twee achtergrondzangeressen. Het was ook weer een geweldige avond om niet snel te vergeten.