Enorme inzet van 71 vrijwilligers

21 september 2023

Wat een enorme inzet zaterdag 9 september door de gemeenteleden van de Maranathakerk Ridderkerk! Met maar liefst 71 vrijwilligers hebben zij gezamenlijk 17 projecten opgepakt en vele hulpontvangers blij gemaakt. Er is getuinierd, behangen, geverfd, kasten in elkaar gezet, gewandeld, spelletjes gespeeld en schoongemaakt. Het weer was de vrijwilligers goed gezind; het was een van de warmste dagen van de zomer en er werd ook veel warmte uitgedeeld. Na de klusdag was er een verkoelend hapje en drankje in de kerk, ook hulpontvangers waren hiervoor uitgenodigd. Dank aan alle inzet van vrijwilligers, dank ook aan onze partners Werkcentrum Ridderkerk Pameijer, Werk-Dagbesteding De Overburen, @Salem, Facet Ridderkerk en SWS Stichting Wijkactiviteiten Slikkerveerdie er weer voor hebben gezorgd dat mensen nuttig bezig konden zijn. Samen maken we Ridderkerk mooier!