Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS VRIJWILLIGERSGROEP

Denk jij als professional dat de inzet van Present meerwaarde heeft voor het hulpverlenings- of zorgtraject van je cliënt(en)?

HULPVRAAG MELDEN

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Groningen het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Bedrijven-teams

Present Groningen biedt je de mogelijkheid om je met je team in te zetten voor je medemens. Een paar uur van jullie tijd kan een groot verschil maken in het leven van een ander.

Ga naar www.maakwerkvanjeteamdag.nl

= website van Present Groningen specifiek voor bedrijven

MEER NIEUWS >>

• 40DAGENTIJD PROJECT 2017 |...

09-01-2017

Algemene informatie over het 40dagentijd project 2017 | ‘Geef me de[...]
  • Gerealiseerde projecten...

06-01-2016

Van bijna alle projecten plaatsen we berichten en foto's op onze[...]
  • Help met je...

27-05-2015

Een project via Present is een originele manier om je Facebook-vrienden[...]
  • Inzet studenten

02-02-2015

Deze groep van 12 studenten van Ichthus, hebben vlak voor Kerst een[...]
MEER blogs >>

Tip om dit jaar je seizoen mee af te sluiten: maak een Stadjer blij! [Deel dit bericht s.v.p. wanneer je dit ook een goed idee vindt.]

Wil jij je met met een groep vrienden, kerkleden, familie, collega's of buren een dag(deel) een dag(deel) inzetten voor een Stadjer die leeft op de armoedegrens? Dat kan via Present Groningen!
Bij Present Groningen is jullie inzet het startpunt: Waar zijn jullie goed in, wat vinden jullie leuk om te doen en welke datum komt jullie het beste uit? Present zoekt daar vervolgens een geschikte hulpvraag bij. Dat kunnen praktische projecten zijn, zoals het opknappen van een huis of tuin, maar ook sociale activiteiten. Elk project geeft voldoening en plezier. Daarnaast is de ontmoeting met de ander een hele waardevolle ervaring. Als deelnemer geef je niet alleen, je ontvangt ook! Een leuke en zinvolle teamactiviteit om je seizoen mee af te sluiten. Meer info en aanmelding: www.presentgroningen.nl
... Lee meerSee Less

1 week ago

Wil jij je met met een groep vrienden, kerkleden, familie, collegas of buren een dag(deel) een dag(deel) inzetten voor een Stadjer die leeft op de armoedegrens? Dat kan via Present Groningen!

Comment on Facebook

Nathan Weijland, wil jij delen?

+ View previous comments

Present Groningen wordt mede mogelijk gemaakt door:

Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"