Partner worden

Wil je van blijvende waarde zijn als bedrijf in Groningen en omgeving? Bezig zijn met Maatschappelijk Betrokken Ondernemen (MBO)? Denk dan eens aan een partnerschap met Present Groningen. Dit biedt jouw bedrijf mogelijkheden om van grote betekenis te zijn in je directe omgeving. Partnerschap met Present betekent een investering met lokale maatschappelijke impact.

Wist je dat wij met €250,- al één praktisch hulpproject in de gemeente Groningen kunnen uitvoeren en jouw bedrijf daarmee een onmisbare bijdrage levert aan de Groningse samenleving? Door jouw bijdrage krijgen mensen die het nodig hebben het juiste steuntje in de rug.

Hoger rendement

Je investering kan een nog veel hoger rendement opleveren. Want Present bemiddelt niet alleen voor groepen uit bedrijven. We willen een beweging op gang krijgen van mensen die omzien naar elkaar in Groningen. Ook groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen kunnen zich melden bij Present. Deze groepen nemen zelf geen budget mee. Maar door jouw betrokkenheid als Partner kan Present ze wel inzetten. Jij investeert, zij leveren tijd en menskracht.

Door jouw betrokkenheid maak je concrete hulp aan de medemens mogelijk. Zo bereiken we nog meer vrijwilligers die zich inzetten voor mensen die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Word jij onze partner?

* U kunt de projecten ook laten uitvoeren door andere vrijwilligers. Na afloop ontvangt u dan een terugkoppeling van ons.

Partner worden?

Interesse om zo een aandeel in Present te nemen? Present Groningen overlegt graag over de mogelijkheden.
Neem gerust contact op met onze directeur.

Je kan ons ook steunen via

Wil je eens een heel andere invulling van jouw teamuitje?

Dan wil Stichting Present je daar graag bij helpen. Wij organiseren graag jullie teamuitje waarbij je elkaar op een hele andere manier in compleet andere setting leert kennen en waar je later met een voldaan gevoel op terug kunt kijken? Samen de schouders eronder om een ander te helpen, geeft voldoening en direct mooi resultaat. Werken via Present betekent teambuilding op zijn best!