Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS VRIJWILLIGERSGROEP

Denk jij als professional dat de inzet van Present meerwaarde heeft voor het hulpverlenings- of zorgtraject van je cliënt(en)?

HULPVRAAG MELDEN

Word Donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Groningen het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Donateur

Bedrijven-teams

Present Groningen biedt je de mogelijkheid om je met je team in te zetten voor je medemens. Een paar uur van jullie tijd kan een groot verschil maken in het leven van een ander.

Ga naar www.maakwerkvanjeteamdag.nl

= website van Present Groningen specifiek voor bedrijven