Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS VRIJWILLIGERSGROEP

Denk jij als professional dat de inzet van Present meerwaarde heeft voor het hulpverlenings- of zorgtraject van je cliënt(en)?

HULPVRAAG MELDEN

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Groningen het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Bedrijven-teams

Present Groningen biedt je de mogelijkheid om je met je team in te zetten voor je medemens. Een paar uur van jullie tijd kan een groot verschil maken in het leven van een ander.

Ga naar www.maakwerkvanjeteamdag.nl

= website van Present Groningen specifiek voor bedrijven

MEER NIEUWS >>

MEER blogs >>

Stichting Present Groningen heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Groningen

Voor de bewoners van Innersdijk was het weer een pannenkoeken dag. Afgelopen zaterdag 9 februari zijn 4 lieve vrijwilligers van de Oosterkerk bezig geweest om pannenkoeken te bakken. De vrijwilligers vonden het zo leuk om dit te doen dat ze in het najaar het weer gaan doen.
Bedankt allemaal voor jullie mooie inzet.
... Lee meerSee Less

5 days ago

Bedankt allemaal voor jullie mooie inzet.Image attachmentImage attachment
Stichting Present Groningen heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Groningen

Een groep vrijwilligers van de Oosterkerk in actie voor een alleenstaande moeder en dochter.
Een moeder heeft na een moeilijke periode geld gespaard om haar appartement op te knappen. Helaas had ze weinig mensen die haar konden helpen. De vrijwilligers van de Oosterkerk hebben dit opgepakt en zaterdag 9 februari zijn er 7 mensen aan het werk geweest voor deze moeder. Betimmeringen aanbrengen, sausen, laminaat leggen en behangen hoorden tot deze werkzaamheden. De groep heeft besloten om alles af te maken. Ze besteden nog een paar dagen om deze moeder verder te helpen. Bewoonster was ontzettend blij met deze hulp. Ook vanuit Present willen we deze fantastische groep hartelijk bedanken voor hun geweldige inzet.
... Lee meerSee Less

5 days ago

Present Groningen wordt mede mogelijk gemaakt door:

Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"