Voskamp doet!

26 juni 2024

Voskamp-doet-dag een succes in Groningen

Voor de Voskamp Groep is ondernemen meer dan het maken van winst. Duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen staan hoog op hun strategische agenda. Ze kiezen bewust voor betekenisvol ondernemen en zien het als hun taak en verantwoordelijkheid hun steentje bij te dragen aan een betere milieu, een betere wereld en een betere maatschappij. Daarom zijn ze dagelijks bewust bezig met het leveren van ecologische, economische, sociale en maatschappelijke waarde. Dit is niet alleen hun streven of ambitie maar zee maken dat ook concreet in de dagelijkse praktijk.

Voskamp Doetdag:

“Een van onze activiteiten passend in ons MVO thema “teruggave aan de maatschappij” is de jaarlijks terugkerende VOSKAMP Doetdag. We maken onze medewerkers een middag in juni vrij om kwetsbare personen en/of groepen in onze samenleving te ondersteunen in een praktische klus of in een sociale activiteit met de doelgroep. Door de samenwerking met Stichting Present zijn we er ook van overtuigd dat onze maatschappelijke inzet ook bij de personen en groepen terecht komen, die dat het hardst nodig hebben.”

Vier mannen van Voskamp Groningen gingen samen een dag aan de slag. Een gezin dat noodgedwongen moesten verhuizen naar een woning met een slaapkamer op de begane grond omdat hun kind meervoudig gehandicapt is. Het gezin heeft veel zorg om hun kind en weinig ruimte om het huis woon-klaar te maken. De mannen hebben de laminaat-vloer prachtig gelegd. Het gezin heeft een mooie zet in de rug gekregen. Bedankt voor jullie inzet!

Wil je net als Voskamp de handen uit de mouwen steken? Kijk op Met Collega’s – Groningen (stichtingpresent.nl) om te ontdekken wat jij met jouw collega’s kunt doen.