Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Work in progress! 💪🤩

Vrijwilligers gaan de komende weken 500 kerstpakketten maken voor 885 stadsgenoten. Een recordaantal! Voor deze Utrechters is iets extra's voor de kerst heel welkom, omdat ze tijdelijk of langere tijd financiële problemen hebben.

Simone legt in de video uit hoe de kerstpakkettenactie van Present Utrecht in zijn werk gaat en welke voorbereidingen we momenteel aan het treffen zijn.

Fantastisch dat jullie meedoen en present zijn in tijden van corona: Djembé Utrecht, Central City Church Utrecht, Baptistengemeente de Rank Utrecht, Groenpand, CSV Ichthus Utrecht, IKJU - Interkerkelijk Jeugdwerk in Utrecht, Jacobikerk, Kiwa CMR, Metis Study Association, Maatschappelijk Initiatief Veritas - MIV, N.S.U., Nieuwe Kerk Utrecht, Janskerk, Opstandingskerk Utrecht, Rabobank, Studentenvereniging SSR-NU, Sola Scriptura - CSFR Utrecht, Stichting 't Sticht, Torenpleinkerk, Tuindorpkerk, Unitas S.R., Utrecht Initiatief en Vineyard Utrecht

We wensen jullie veel plezier bij het samenstellen en bezorgen van de kerstpakketten en hopen op heel veel mooie ontmoetingen, op afstand 😉

Met dank aan de 200 hulpverleners die hun cliënten hebben aangemeld voor deze actie. Bedankt voor de fijne samenwerking: Abrona, Amerpoort, al-amal, Altrecht GGZ, Buurtteam Hoograven Tolsteeg, Buurtteam Overvecht, Buurtteam Ondiep-Pijlsweerd, Buurtteam Zuilen, Buurtteam West, Buurtteam Binnenstad, Buurtteam Oost, Buurtteam Noordoost, Buurtteam Kanaleneiland, Buurtteam Binnenstad, Buurtteam Vleuten, Buurtteam Leidsche Rijn, Buurtteam Dichtersenrivierenwijk, Buurtteam de Meern, Buurtteam VO&SO, Buurtteam Lunetten UtrechtCareyn, Jellinek, Leger des Heils Midden-Nederland, Lister, Reinaerde, Stichting De Tussenvoorziening, VluchtelingenWerk West en Midden-Nederland
... Lee meerSee Less