Zomerpakkettenactie

22 januari 2024

ZomerPRESENTje

Een alleenstaande moeder die de hele zomervakantie thuis zit met kleine kinderen, zonder leuk speelgoed of de mogelijkheid erop uit te gaan.

In Utrecht bestaan veel gezinnen die leven van een minimum inkomen. Zij kunnen niet op zomervakantie of leuke uitjes ondernemen. Vanuit Stichting Present Utrecht willen we deze gezinnen ondersteunen. Dit doen we door hen luxe zomerpakketten aan te bieden en zo een stukje onbezorgdheid te geven.

Om dit te kunnen doen hebben we jou nodig! Als vrijwilliger/groep stellen jullie een luxe zomerpakket samen van minstens €250 euro. Dit klinkt misschien als veel geld maar met elkaar kom je een heel eind. Op deze manier willen we als Stichting Present Utrecht een brug slaan tussen mensen die zich graag willen inzetten voor een ander, en mensen die een steuntje in de rug goed kunnen gebruiken. Zo ontstaat er verbinding tussen arm en rijk, dichtbij.

In samenwerking met de Armoedecoalitie komen onze zomerpakketten vervolgens op de juiste plekken terecht.

Heb je nog vragen/opmerkingen, stuur een mail naar info@presentutrecht.nl

Aanmelden zomerpakkettenactie

• Tof dat jij mee doet!
  • Velden met een * zijn verplicht.