Kerstpakkettenactie

22 september 2023

Voor mensen met weinig sociale contacten, een slechte gezondheid of financiële problemen zijn de kerstdagen niet altijd een feest en soms best moeilijk. Daarom organiseert Present Utrecht jaarlijks een kerstpakkettenactie.

Present Utrecht zorgt via maatschappelijke organisaties voor adressen van stadsgenoten die een kerstpakket goed kunnen gebruiken. Juist in deze tijd waarin alles duurder wordt zijn er veel mensen voor wie het deze winter erg zorgelijk kan zijn.

Afgelopen kerst werden er in Utrecht dankzij veel groepen vrijwilligers vanuit Present 750 pakketten uitgedeeld! Mooi om tijdens de soms donkere kerstdagen wat licht te brengen en naar elkaar om te zien!

Deze kerst (2023) willen we graag weer zoveel of meer mensen wat licht geven met een kerstpakket!
Je kunt meedoen met bijvoorbeeld je studentenvereniging, commissie, vriendengroep, kerk, kring, sportvereniging, familie of een andere groep.

Scroll naar beneden om je aan te melden.

Wat zit er in zo’n kerstpakket? Eigenlijk alles waar jij ook blij van zou worden tijdens de kerstdagen

Hoe gaat zo’n kerstpakkettenactie? Bekijk dan deze video.

Je kunt je niet meer aanmelden voor het maken van een kerstpakket.