Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

'Ik heb in twee weken Present meer betekend voor mensen dan die vier jaar als softwareontwikkelaar.’ (Donatas, trainee)

Wil jij net als Donatas ook wat betekenen voor mensen in Utrecht en ben jij tussen de 18-27 jaar? Vanaf maart hebben we weer plek voor nieuwe trainees. Een mooie kans om werkervaring op te doen en jezelf verder te ontwikkelen. Meer info? Check stichtingpresent.nl/utrecht/vacatures-2/traineeship-projectmanagement/?fbclid=IwAR3bme3SmMDUT7Kwu...
... Lee meerSee Less

3 days ago

Wil jij net als Donatas ook wat betekenen voor mensen in Utrecht en ben jij tussen de 18-27 jaar? Vanaf maart hebben we weer plek voor nieuwe trainees. Een mooie kans om werkervaring op te doen en jezelf verder te ontwikkelen. Meer info? Check https://stichtingpresent.nl/utrecht/vacatures-2/traineeship-projectmanagement/?fbclid=IwAR3bme3SmMDUT7KwuhptmsLBZawGIMoB9IU0kxWJGZtw-v7gre7fikMqu-Y
Load more

Onze partners in Utrecht

Vrijwilliger: "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren""