Traineeship: Kerstpakkettenactie 2024

12 juni 2024

Bezorg jij een warme kerst voor iedere Utrechter?

Voor mensen met weinig sociale contacten, een slechte gezondheid en/of financiële problemen zijn de kerstdagen niet altijd een feest en soms best moeilijk. Daarom organiseert Present Utrecht jaarlijks een kerstpakkettenactie. We hebben jouw inzet nodig om dit ook dit jaar weer te laten slagen.

Afgelopen kerst werden er in Utrecht dankzij alle groepen vrijwilligers via Present Utrecht meer dan 800 pakketten uitgedeeld! Omzien naar elkaar brengt licht in de soms donkere kerstdagen!

Deze kerst (2024) willen we graag weer zoveel (of zelfs meer) mensen wat licht geven met een kerstpakket. Je kunt meedoen met bijvoorbeeld je kerk, kring, familie, vriendengroep, studentenvereniging, commissie, (sport)vereniging of een andere groep.

Scroll naar beneden om je aan te melden.

Aan wie worden de pakketten bezorgd?
Present Utrecht zorgt via maatschappelijke organisaties voor adressen van stadsgenoten die een kerstpakket goed kunnen gebruiken. Juist in deze tijd waarin alles duurder wordt, zijn er veel mensen voor wie deze winter erg zorgelijk kan zijn.

Wat zit er in zo’n kerstpakket?
Alles waar jij zelf ook blij van zou worden tijdens de kerstdagen.

Hoe gaat zo’n kerstpakkettenactie?
Bekijk dan deze video.

Traineeship Kerstpakketten Wil jij de kerstpakkettenactie coördineren? Klik hier.

Je kunt je niet meer aanmelden voor het maken van een kerstpakket.