Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je familie een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Steun ons

Steun het werk van Present Utrecht door een eenmalige gift of een maandelijkse bijdrage. Hiermee maakt u het mogelijk dat er nog meer mensen in Utrecht worden geholpen, winst voor de samenleving!

word donateur

Vluchtelingen in Utrecht

Thuis eten met vluchtelingen in Utrecht

Wil je iets betekenen voor een vluchteling? Present organiseert mooie ontmoetingen en zinvolle vrijwilligersprojecten voor Utrechters en vluchtelingen samen. Jij kunt ook meedoen!

Present Utrecht heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
Present Utrecht

Afgelopen vrijdag hebben deze toppers van de Evangelische Omroep (EO) zich ingezet voor Utrechters. Één groep heeft koffie gedronken en gezongen met ouderen in de ECR De Keizershof en een andere groep heeft hard schoongemaakt bij een alleenstaande vrouw met persoonlijke problematiek, om er voor te zorgen dat zij weer een frisse start kan maken! Marjolein, Fraukje, Ilonka, Esther, Jacomien, Clarinda, Bert en Tjitske bedankt voor jullie inzet! ... Lee meerSee Less

2 days ago

Wist je dat je je bij Present ook aan kunt melden voor een wandeling met ouderen? ... Lee meerSee Less

7 days ago

Comment on Facebook

Zo leuk om te doen! Zij/hij blij, jij blij!

+ View previous comments

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!""