Even voorstellen: Anja Wise

17 juli 2023

‘Mijn naam is Anja Wise, 55 jaar en woonachtig in het mooie Ermelo. Mijn kinderen wonen al jaren zelfstandig. Naast mijn werk vind ik het leuk om naar een terras te gaan, een leuk stadje op te zoeken om te winkelen, kringloopwinkels bezoeken, vakantie naar Texel en motorrijden.

Ik ben sinds 2019 flex-vrijwilliger bij Present en sinds kort mag ik me groepenbegeleider noemen. Ik werk vier dagen in de week in de zorg en vind het belangrijk om me naast mijn werk op vrijwillige basis in te zetten voor de samenleving.

Naast een helpende hand bieden vind ik verbindingen leggen tussen vrager en aanbieder een mooi onderdeel van de diensten die Present aanbiedt. Met wederzijds respect, luisteren naar elkaar, overeenkomsten en verschillen (h)erkennen kan iedereen een ander een helpende hand bieden of hulp mogen ontvangen.

Wellicht treffen we elkaar nog ergens’