NLdoet 2024

16 maart 2024

Op twee dagen achter elkaar gingen groepen vrijwilligers namens Present aan de slag in het kader van NLdoet.

Op vrijdagmiddag 15 maart gingen leden van de Rotaryclub Ermelo-Putten en wijkbewoners aan het werk op de Amaniet. Ze knapten het beleefbos op, werden plantenbakken op de terrassen gevuld en bogonia’s rondgebracht bij de bewoners.

Op zaterdag 16 maart maakten vrijwilligers samen met een aantal flexers van Present de woning van een inwoner van Ermelo leefbaar. Er werd binnen en buiten gewerkt. De woning knapte zienderogen op. De bewoner was blij met de hulp die ze kreeg en kan weer genieten van haar woning en op haar terras.

Het resultaat van twee dagen NLdoet: blije hulpontvangers én vrijwilligers die met een voldaan gevoel naar huis gingen. Een win-win situatie.