Present event

‘Sociaal Ermelo – wie is dat eigenlijk?’

Donderdagavond 14 maart 2024 | Present Ermelo

Locatie: Kerkelijk Centrum, Jeugdkant 16, Ermelo

Omzien naar elkaar is een groot goed. Dit staat tegenwoordig onder druk en steeds meer mensen vallen tussen wal en schip. Ook in Ermelo. Al is het niet altijd duidelijk zichtbaar. Mensen zitten in een sociaal isolement, weten niet goed bij wie ze aan kunnen kloppen of worden van kastje naar de muur gestuurd.

Maar wie is ‘sociaal Ermelo’ eigenlijk? En welke mogelijkheden hebben we om samen iets te betekenen hiervoor?

Programma event

Op donderdagavond 14 maart a.s. organiseert Present Ermelo het event ‘Sociaal Ermelo, wie is dat eigenlijk?’. Met sprekers Erik Dannenberg, voorzitter Present Nederland en werkzaam bij Divosa, en Sarath Hamstra, wethouder Sociaal Domein in Ermelo.

Tijdens dit event kijken we met elkaar naar de trends in het sociaal domein, zowel landelijk als voor Ermelo. En we zoeken samen naar mogelijkheden hoe we sociaal Ermelo kunnen vinden en, waar nodig, kunnen ondersteunen.

Erik Dannenberg
Sarath Hamstra

Voor wie

Dit event is voor al onze samenwerkingspartners, bedrijven, verenigingen, scholen, kerken en vrijwilligers die met Present werken en iedereen die een hart heeft voor Ermelo en graag geïnspireerd wil worden door het thema sociaal Ermelo.

Zet 14 maart vast in je agenda!

Meld je aan door onderstaande gegevens in te vullen

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*