Welkom Marjolein

19 mei 2023

Sinds 1 april is Marjolein Kok in dienst als algemeen coördinator bij Present. Ze stelt zich graag even voor:

‘Hallo, Ik ben dus Marjolein, ik ben 32 jaar oud en de gelukkige echtgenote van Emanuel en trotse moeder van Norah (2) en Sam (8 maanden). In mijn vorige woonplaats Delft ben ik vier jaar lang actief geweest als bestuurslid van Present Delft. Ik draag de stichting een warm hart toe en ben gepassioneerd over de missie van Present om een beweging op gang te brengen van omzien naar elkaar. Ik ben opgeleid tot maatschappelijk werker en heb ik hiervoor gewerkt als coördinator en teamleider in de ambulante begeleiding bij een zorgorganisatie. In mijn vrije tijd geniet ik van mijn gezin en maak ik graag een heerlijke wandeling op de hei.

In de afgelopen maanden heb ik op veel plekken in Ermelo mijn gezicht laten zien. Ik vind de ontmoeting met en relatie tussen mensen waardevol en daarbij vind ik ook écht dat omzien naar elkaar een vanzelfsprekendheid moet zijn! En dat is nu net waar het in Present allemaal om draait, om die verbindende factor te zijn tussen vrijwilligers enerzijds en de sociaal-maatschappelijke organisatie met de kwetsbare cliënt als hulpontvanger, anderzijds.’ Wil je ook een keer kennismaken met Marjolein? Stuur haar dan een berichtje of bel haar. Ze is te bereiken op telefoonnummer: 06-15 17 60 63. Haar e-mailadres is: marjolein.kok@presentermelo.nl (werkdagen: maandag, woensdag en donderdag)