Een verschil maken samen
met anderen

Iedereen kan iets betekenen voor anderen. Ook jij! Ontdek hoeveel plezier en voldoening het geeft om een ander te ontmoeten en te helpen.

Passend project of traject

Present Zwolle biedt mensen die zich als individu willen aanmelden, mogelijkheden om samen met anderen om je in te zetten. Dat kan als Flexer of als lid van het P-team. In deze beide mogelijkheden ga je praktisch aan de slag voor mensen zonder netwerk / gezondheid of financiële middelen. Denk aan verven, sauzen, behangen, verhuizen, tuinieren etc. etc.
Het is ook mogelijk om individueel aan de slag te gaan via een traject Buurten met Boodschappen of Buurten met Feestjes.

Op vaste dagen aan de slag? Word Flexer!
Anders dan de naam doet vermoeden, ben je als Flexer 1 x per maand op vaste dagen (bijvoorbeeld de zaterdag of woensdag) aan de slag, samen met andere Flexers die dit al jaren doen en er veel plezier in hebben.

Aanmelden kan hier en wil je eerst meer informatie, neem dan contact met ons op.

Heb je wisselend de tijd en wil je op jouw moment aanhaken? Word lid van het P-team!
Ook in het P-team (met de P van Present en een knipoog naar het A-team) ben je van betekenis voor mensen aan de onderkant van de samenleving. Vaak krijgen we van hulpverleners hulpvragen die snel moeten worden opgelost. Deze plaatsen we in een P-teamappgroep waar inmiddels zo'n 50 mensen in zitten. Alleen als je kunt, reageer je en je kunt zelf aangeven wat je uitkomt. Je gaat ook hier met anderen aan de slag, soms met twee, soms met meer mensen.

Aan de slag!

Benieuwd wat jij kan betekenen voor anderen via Present? Meld je aan, dan nemen wij contact met je op om je voorkeuren te bespreken. We staan je ook graag te woord als je vragen hebt.