Buurten met Feestjes

Voor vrijwilligers die graag langer betrokken willen zijn bij mensen die te maken hebben met armoede, een slechte gezondheid of een sociaal isolement, organiseren we in Zwolle verschillende soorten Trajecten (woon je niet in Zwolle, scroll dan even door naar onderen!).

Buurten met Feestjes
Dit Traject biedt jou of jouw groep de kans om een feestje mogelijk te maken bij stadsgenoten voor wie feestvieren – gelet op de financiën of andere omstandigheden – niet vanzelfsprekend is! Je stelt eenmalig of met regelmaat een pakket samen met spulletjes voor bijvoorbeeld een verjaardagsfeest, geboortefeest, vakantiefeest, jubileumfeest, erop-uit-feest. Dit pakket breng je langs bij een gezin/alleenstaande die voor dit Traject is aangemeld door een maatschappelijke organisatie.

Is dit Traject iets voor jou of jouw groep?

Graag vertellen we je meer over manieren waarop je kunt helpen. Meld je nu aan of laat ons contact met je opnemen als je eerst meer informatie wilt.