OOK DIT JAAR ORGANISEREN WE WEER DE ZOMERPAKKETTENACTIE

Doe ook mee!
Klik hier voor alle informatie en aanmelden.

PRESENT EN SAMEN ZWOLLE

SamenZwolle.nl is dé website voor alles wat je met en voor elkaar kunt doen in Zwolle. Lees er HIER meer over.

VRIJWILLIGERS VOOR STATUSHOUDERS – NIEUWE ZWOLLENAREN

Present Zwolle zet inmiddels op veel verschillende manieren vrijwilligers in voor Nieuwe Zwollenaren en ook de statushouders doen inmiddels Presentprojecten in Zwolle of zetten zich in in de Gift City. Klik HIER voor meer info.

Present Zwolle wordt mede mogelijk gemaakt door:

Meer dan alleen maar studiepunten.....

Hallo Dominique,

Hier weer een update over het fietsen.
Ik heb vandaag weer gefietst met M. en dit ging erg goed, zij heeft zelf ook al wat geoefend en zij kon nu uiteindelijk zelf rondjes fietsen terwijl ik stond te kijken. Het gaat dus erg goed en we zijn beide erg trots, volgende week gaan wij oefenen met het uitsteken van haar hand in de bochten dus ze maakt grote stappen.

Groetjes,
L.
(Calo student)

#fietslesopmaat

Wil je ook een nieuwe Zwollenaar op weg helpen?
Dominique@presentzwolle.nl

Bedankt Luc Ganzeveld voor de mooie foto's
... Lee meerSee Less

20.04.18

Meer dan alleen maar studiepunten.....

Hallo Dominique,

Hier weer een update over het fietsen.

Groetjes,
L.
(Calo student)

#fietslesopmaat

Wil je ook een nieuwe Zwollenaar op weg helpen?
Dominique@presentzwolle.nl

Bedankt Luc Ganzeveld voor de mooie fotos

LICHT: vandaag samen met Odette van VIERKANT IN licht mogen brengen in een huiskamer van een jong gezin die door donkere tijden gaan. Mede dankzij de hulp van Jaap van klusbedrijf Jakob en Marjan Marjan van Houwelingen - Krachtig in beeld en tekst ... Lee meerSee Less

17.04.18

LICHT: vandaag samen met Odette van VIERKANT IN licht mogen brengen in een huiskamer van een jong gezin die door donkere tijden gaan. Mede dankzij de hulp van Jaap van klusbedrijf Jakob en Marjan Marjan van Houwelingen - Krachtig in beeld en tekstImage attachment

Deze hadden jullie nog tegoed: heerlijk jubileumboottochtje met het Presentteam door de Zwolse grachten afgelopen vrijdag! Aangeboden door schipper Maarten 😉en met dank aan fotograaf Roelinde Beihuisen! ... Lee meerSee Less

16.04.18

Deze hadden jullie nog tegoed: heerlijk jubileumboottochtje met het Presentteam door de Zwolse grachten afgelopen vrijdag! Aangeboden door schipper Maarten 😉en met dank aan fotograaf Roelinde!

Comment on Facebook

Was een gezellige lunch op een mooie sloep!!

Ziet er gezellig en heerlijk uit, met een prachtig zonnetje in de Zwolse gracht varen. 😎

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"