SOCIALE KAART KERKELIJKE (BUURT)INITIATIEVEN

In 2016 en 2017 brachten we voor heel Zwolle in kaart welke initiatieven er in Zwolle allemaal zijn door kerken voor (kwetsbaar) Zwolle en dat zijn er heel wat!

Klik HIER voor een overzicht van alle initiatieven voor de wijk/buurt per Sociaal Wijkteam-gebied.

PRESENT EN SAMEN ZWOLLE

SamenZwolle.nl is dé website voor alles wat je met en voor elkaar kunt doen in Zwolle. Lees er HIER meer over.

VRIJWILLIGERS VOOR STATUSHOUDERS – NIEUWE ZWOLLENAREN

Present Zwolle zet inmiddels op veel verschillende manieren vrijwilligers in voor Nieuwe Zwollenaren en ook de statushouders doen inmiddels Presentprojecten in Zwolle of zetten zich in in de Gift City. Klik HIER voor meer info.

Present Zwolle wordt mede mogelijk gemaakt door:

Een paar weken geleden hielden de nieuwe Zwollenaren van het eerste traject Pop up your Talent een pitch. Ondertussen is er heel veel gebeurd. Ben je benieuwd wat allemaal of wil je informatie om zelf mee te doen als maatje of deelnemer? De tweede groep start in januari. Welkom op 27 december! ... Lee meerSee Less

15.12.17

Een paar weken geleden hielden de nieuwe Zwollenaren van het eerste traject Pop up your Talent een pitch. Ondertussen is er heel veel gebeurd. Ben je benieuwd wat allemaal of wil je informatie om zelf mee te doen als maatje of deelnemer?  De tweede groep start in januari. Welkom op 27 december!Image attachment

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"