WE ZIJN PRESENT, OOK IN TIJDEN VAN CORONA

Het P-team en de Flexers zijn (in kleinere groepjes) erg druk met veel urgente praktische hulpvragen, zoals verhuizingen, woningen opknappen etc. Ook onze Trajecten zoals Buurten met Boodschappen en Buurten met Feestjes gaan door, evenals alles wat we doen rondom statushouders (praatgroepen Klets & Koek, maatjes etc.). Natuurlijk kan niet alles, zoals met grotere groepen tegelijk aan de slag, en soms moeten dingen digitaal, maar we kijken samen met de vrijwilligers en de hulpverleners van cliënten wat er in deze coronatijd met inachtneming van de RIVM richtlijnen, wél mogelijk is. En dan blijft er meer dan genoeg aan mogelijkheden over.

Wil je als vrijwilliger weten hoe en/of doe je graag mee, klik hier voor meer info en aanmelden. Hulpverleners vinden hier alle informatie.

En voor alles geldt: pas goed op jezelf zodat er je voor die ander kunt zijn!

Als Present hebben we zelf ook hulp nodig. Help je mee?

Present Zwolle wordt mede mogelijk gemaakt door:

Cover for Stichting Present Zwolle
Stichting Present Zwolle

Present helpt vrijwilligers helpen waar het echt nodig is.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"