SOCIALE KAART KERKELIJKE (BUURT)INITIATIEVEN

In 2016 en 2017 brachten we voor heel Zwolle in kaart welke initiatieven er in Zwolle allemaal zijn door kerken voor (kwetsbaar) Zwolle en dat zijn er heel wat!

Klik HIER voor een overzicht van alle initiatieven voor de wijk/buurt per Sociaal Wijkteam-gebied.

PRESENT EN SAMEN ZWOLLE

SamenZwolle.nl is dé website voor alles wat je met en voor elkaar kunt doen in Zwolle. Lees er HIER meer over.

VRIJWILLIGERS VOOR STATUSHOUDERS – NIEUWE ZWOLLENAREN

Present Zwolle zet inmiddels op veel verschillende manieren vrijwilligers in voor Nieuwe Zwollenaren en ook de statushouders doen inmiddels Presentprojecten in Zwolle of zetten zich in in de Gift City. Klik HIER voor meer info.

Present Zwolle wordt mede mogelijk gemaakt door:

Dit is hoe het er uit ziet als er teams gemaakt moeten worden voor de PopQuiz tijdens de Vrijwilligersavond van Present Zwolle 🤣
Wil je meer weten over deze avond en de foto's zien? Kijk dan op onze site: stichtingpresent.nl/zwolle/2018/02/22/bedankje-al-vrijwilligers/
... Lee meerSee Less

22.02.18

Comment on Facebook

Hahaha chaos

Wim Ulkeman!

Graag gedaan....😉.....

@Echtadvocatuur verzet de bakens. Bedankt voor jullie ondersteuning in de afgelopen jaren!
Er is nu wel een gat ontstaan, wil je het logo van jouw bedrijf ook zo'n mooi plekje laten vullen en zo onderdeel uitmaken van een netwerk van bedrijven dat concreet hart heeft voor de stad? Kijk op presentzwolle.nl/steun-ons/als-bedrijf voor de mogelijkheden en meld je aan!
... Lee meerSee Less

21.02.18

Er is nu wel een gat ontstaan, wil je het logo van jouw bedrijf ook zon mooi plekje laten vullen en zo onderdeel uitmaken van een netwerk van bedrijven dat concreet hart heeft voor de stad? Kijk op presentzwolle.nl/steun-ons/als-bedrijf voor de mogelijkheden en meld je aan!

Comment on Facebook

Agnes Polfliet iets voor jouw klusbedrijf?

Gisteravond waren bijna 60 mensen uit verschillende kerken aanwezig op de inspiratieavond Holtenbroek georganiseerd door Diaconaal Platform Zwolle, Present Zwolle en de CGK Zwolle. Medewerkers van de Gemeente Zwolle en Travers informeerden ons over wat er speelt in Holtenbroek. 7 buurt-initiatieven vanuit kerken/christenen presenteerden zich. Er werden leuke verbindingen gelegd tussen initiatieven van verschillende kerken. Mooie start van samen zoeken wat we voor wijkbewoners kunnen betekenen, hoe we elkaar kunnen versterken en hoe we ons kunnen inzetten. Wat ons betreft smaakt dit naar meer!! ... Lee meerSee Less

16.02.18

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"