Zomerpakketten!
Klik HIER voor info en aanmelden

Zwolle kent 6.400 minimahuishoudens, 50% blijft dit ook langdurig | 8% van de Zwolse kinderen groeit op in armoede | 30% van de Zwollenaren voelt zich eenzaam | armoede en eenzaamheid gaan vaak hand in hand.

Dit is ook Zwolle. Cijfers waar wij nog van schrikken. Gezinnen die rond moeten komen van € 70,- in de week. Kinderen die zonder eten naar school gaan. Mensen die thuis op het kale beton wonen. En dan hebben we het nog niet over de eenzaamheid onder Zwollenaren.

Als je nu denkt: “Ja, maar dat kán toch niet!? Ik zou wel wat willen doen!” Dan kunnen wij je helpen. Echt van betekenis zijn kan al in 1 dag of zelfs in een avondje en op een moment en een manier die bij jou past. Present is er voor jou, zodat jouw hulp op de juiste plek terecht komt. Wij brengen je op plekken waar je doorgaans niet zou komen en bij mensen die op een andere manier deze hulp meestal niet kunnen krijgen. Er zijn allerlei mogelijkheden, bekijk ze hier.

Als Present hebben we zelf ook hulp nodig.
Wil jij ons helpen door te sponsoren?

Present is volledig afhankelijk van subsidies en giften. Het rondkrijgen van de begroting is elk jaar een mooie uitdaging.  Vorig jaar was een lastig jaar en we hebben daarom diverse (personele) maatregelen moeten nemen. Voor 2019 hebben we de begroting grotendeels rond, maar zoals elk jaar hebben we nog een uitdaging staan, er moet nog € 30.000,- bij en daar zijn we hard voor aan de slag. Eén van de toffe dingen is dat ons Buurten met Boodschappen één van de goede doelen is van de Warmlopers bij de Halve Marathon. Wil jij ons ook helpen de begroting rond te krijgen? Lees er hier meer over hoe je dit kunt doen, zoals ons sponsoren per Project & Traject. Of zullen we vrienden worden? Dat kan al vanaf € 10,- per jaar! Alvast bedankt!

Present Zwolle wordt mede mogelijk gemaakt door:

JAARVERSLAG 2018 EN NIEUWSBRIEF APRIL

Onze nieuwsbrief april is uit! Met daarin o.a. ons jaarverslag 2018 en de vlog van Nancy over Flex: us11.campaign-archive.com/?u=ced8a796ddcbc9c4c0474c7f2&id=81c9621b4a. En werkt de vlog niet? Open deze dan in Chrome. Fijne Paasdagen!

19.04.19

JAARVERSLAG 2018 EN NIEUWSBRIEF APRIL

Onze nieuwsbrief april is uit! Met daarin o.a. ons jaarverslag 2018 en de vlog van Nancy over Flex: https://us11.campaign-archive.com/?u=ced8a796ddcbc9c4c0474c7f2&id=81c9621b4a. En werkt de vlog niet? Open deze dan in Chrome. Fijne Paasdagen!

BEURSVLOER ZWOLLE

17.04.19

BEURSVLOER ZWOLLE
De Beursvloer Zwolle 2019 was weer super! Als Present 5 goede matches gemaakt en leuk om ook weer bij te kunnen dragen aan goede matches tussen partijen als hoekvrouw voor iedereen!Image attachmentImage attachment

Corlien van der Meulen en ik ( Dominique ) zijn vanavond op de Beursvloer Zwolle Je kunt ons herkennen aan het fantastische Pteam shirt en de beroemde Present bodywarmer 😉
Voor mooie matches want samen maken we de stad!

17.04.19

Voor mooie matches want samen maken we de stad!
Load more

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"